Od majhnega do srednje velikega podjetja

Vodič po različnih računovodskih storitvah za podjetnike

Računovodstvo je lahko za marsikaterega podjetnika le še ena izmed obveznih storitev, ki jo potrebuje za zagotovitev tekočega poslovanja in davčne ustreznosti podjetja. A potrebno se je zavedati, da se veliko računovodij osredotoča le na beleženje poslovnih dogodkov, brez resničnega spremljanja poslovanja podjetja. Mnogo uspešnih direktorjev pa se zaveda, da je poznavanje razširjenih računovodskih rešitev ključ do učinkovitega odločanja. Zato smo vam v nadaljevanju predstavili različne nivoje računovodskih storitev, ki vam bodo v pomoč pri določanju finančnih potreb vašega podjetja.

Osnovne računovodskih storitev

V kolikor ste samostojni podjetnik ali pa ravnokar začenjate svojo podjetniško pot, boste potrebovali računovodjo, ki bo beležil nastale poslovne dogodke. Poskrbeti morate za davčno pravilnost, koristi pa boste uživali pri hitrih, točnih in pravočasnih računovodskih storitvah. Kljub temu vam urejene poslovne knjige, obračunska poročila za davčne organe in izpolnjene obvezne zakonske zahteve še ne bodo prinesle dodane vrednosti.

Uspehu sledijo tudi večje potrebe

Ko začetne podjetniške ideje prerastejo v uspešna podjetja, se veča tudi število poslovnih dogodkov, kompleksnost poslovanja in število informacij, ki jih je potrebno analizirati. V tem trenutku je smotrno vpeljati storitve, ki računovodstvo nadgrajujejo s poslovno-finančnim svetovanjem. Tako vas lahko naprednejši računovodski servis zastopa pri pogajanjih z banko in investitorji, vam nudi podporo pri pridobivanju finančnih sredstev in svetuje pri finančnem vidiku načrtovanja rasti.

»Še posebej srednje velika podjetja se pogosto ne zavedajo, da jim lahko računovodski servis, ki svojo strokovnost nadgrajuje s poslovno-finančnimi storitvami, nudi podporo pri analizi in optimizaciji poslovnih procesov, izvede skrbni pregled poslovanja in pripravlja ažurna poročila za vodstvo, s čimer je močno olajšan proces odločanja,« je poudaril Tone Dolenšek, direktor Fin-servisa.

Nadzor nad poslovanjem

Pri večjem obsegu poslovanja postane pomemben tudi način rokovanja z dokumenti, ustrezna preglednost in njihova dostopnost. Pri večjih količinah informacij in listin bomo namreč hitro ob čas in denar, če ne bomo poskrbeli za učinkovit sistem arhiviranja in takojšnjega dostopanja do dokumentov. Pri tem bodite pozorni tudi na skladnost vašega sistema digitalnega arhiviranja s sistemom vašega računovodskega servisa.

Pri izbiri poslovnega partnerja, ki mu boste zaupali vaše finance, torej razmislite predvsem o obsegu vašega poslovanja, načrtih, problematičnih področjih in vrstah poročil, ki jih potrebujete za učinkovito odločanje. Vsaka faza v razvoju podjetja ima namreč svoje značilnosti in s tem tudi potrebe ter zahteve.

Naročite se na fine novice

Sledite trendom, novostim, priložnostim, finim brezplačnim dogodkom in našemu delu.
To spletno mesto uporablja piškotke za namen izboljšave delovanja spletnega mesta. Več informacij najdete v naših pravilih o rabi piškotkov.